Obsah učebnice
2 Inštalácia jazyka Python a spustenie prostredia IDLE
3 Grafické príkazy
3.1 Vytvorenie grafickej plochy
3.2 Súradnice bodov a kreslenie čiar
3.3 Kreslenie obdĺžnikov
3.4 Kreslenie elíps
3.5 Písanie textu do grafickej plochy
4 Premenné a náhodné hodnoty
4.1 Náhodné čísla a príkazový režim (shell)
4.2 Premenné a náhodná farba
4.3 Kreslenie obrázkov na náhodnom mieste
5 Opakovanie časti programu - for cyklus
5.1 Opakujeme vykonávanie príkazov
5.2 For cyklom kreslíme obrázky s pravidelnosťou
6 Vytvárame podprogramy
7 Úlohy na opakovanie I
8.1 Reakcia na ľavé tlačidlo myši
8.2 Reakcia na pravé tlačidlo myši
8.3 Reakcia na stláčanie klávesnice
9 Podmienené príkazy
10 Časovač
11 Tlačidlá a vstupné pole
12 Posúvanie objektov canvasu
13 Vytvárame jednoduché hry
13.1 Testovač pozornosti
13.2 Chytanie loptičiek
13.3 Hľadaj percento
14 Úlohy na opakovanie II
15 Pracujeme s textom
16 Test - Preteky rytierov
17 Poznámky
18 Použitá literatúra

Obsah e-knihy Testy k učebnici Programujeme v Pythone
Úvod
Dôležité informácie...
1. Testy s riešením a hodnotením
1. 1 Zadania testov
Test č. 1 A po kapitole 4.2
Test č. 1 B po kapitole 4.2
Test č. 1 A po kapitole 5
Test č. 1 B po kapitole 5
Polročný test č. 1 po kapitole 7
Polročný test č. 2 po kapitole 7
Test č. 1 A po kapitole 10
Test č. 1 B po kapitole 10
Test č. 1 A po kapitole 12
Test č. 1 B po kapitole 12
Test č. 2 po kapitole 11
Polročný test č. 1 po kapitole 14
Polročný test č. 2 po kapitole 14
Polročný test č. 3 po kapitole 14
1. 2 Riešenie testov
Test 5101A
Test 5101B
Test 5201A
Test 5201B
Test 5301
Test 5302
Test 6101A
Test 6101B
Test 6201A
Test 6201B
Test 6202
Test 6301
Test 6302
Test 6303
1. 3 Hodnotenie testov
Test 5101 AB
Test 5201 AB
Test 5301
Test 6101A
Test 6201A
Test 6202
Test 6301
Test 6302
Test 6303
2. Zadania ďalších testov
Test č. 2 A po kapitole 3
Test č. 2 B po kapitole 3
Test č. 2 C po kapitole 3
Test č. 3 A po kapitole 3
Test č. 3 B po kapitole 3
Test č. 2 A po kapitole 6
Test č. 2 B po kapitole 6
Test č. 3 A po kapitole 5
Test č. 3 B po kapitole 5
Test č. 4 A po kapitole 5
Test č. 4 B po kapitole 5
Test č. 4 C po kapitole 5
Test č. 4 D po kapitole 5
Polročný test č. 3 A po kapitole 7
Polročný test č. 3 B po kapitole 7
Polročný test č. 4 A po kapitole 7
Polročný test č. 4 B po kapitole 7
Polročný test č. 5 A po kapitole 7
Polročný test č. 5 B po kapitole 7
Polročný test č. 6 A po kapitole 7
Polročný test č. 6 B po kapitole 7
Test č. 2 po kapitole 10
Test č. 3 A po kapitole 11
Test č. 3 B po kapitole 11
Polročný test č. 4 A po kapitole 14
Polročný test č. 4 B po kapitole 14
Polročný test č. 5 A po kapitole 14
Polročný test č. 5 B po kapitole 14
Polročný test č. 5 C po kapitole 14
Polročný test č. 5 D po kapitole 14
Obsah e-knihy: Príručka pre učiteľa
k učebnici Programujeme v Pythone
Úvod
1 Štátny vzdelávací program
2 Vzdelávacie plány
3 Grafické príkazy
3.1 Vytvorenie grafickej plochy
3.2 Súradnice bodov a kreslenie čiar
3.3 Kreslenie obdĺžnikov
3.4 Kreslenie elíps
3.5 Písanie textu do grafickej plochy
4 Premenné a náhodné hodnoty
4.1 Náhodné čísla a príkazový režim (shell)
4.2 Premenné a náhodná farba
4.3 Kreslenie obrázkov na náhodnom mieste
5 Opakovanie časti programu - for cyklus
5.1 Opakujeme vykonávanie príkazov
5.2 For cyklom kreslíme obrázky s pravidelnosťou
6 Vytvárame podprogramy
7 Úlohy na opakovanie I
8 Klikanie myšou a ovládanie klávesnicou
8.1 Reakcia na ľavé tlačidlo myši
8.2 Reakcia na pravé tlačidlo myši
8.3 Reakcia na stláčanie klávesnice
9 Podmienené príkazy
10 Časovač
11 Tlačidlá a vstupné pole
12 Posúvanie objektov canvasu
13 Vytvárame jednoduché hry
13.1 Testovač pozornosti
13.2 Chytanie loptičiek
13.3 Hľadaj percento
14 Úlohy na opakovanie II
15 Pracujeme s textom
16 Test - Preteky rytierov
17 Poznámky
18 Použitá literatúra